söndag 4 januari 2015

Tungt fall på Hovet...

Igår var jag på besök i kungliga hufvudstaden, för att upptäcka den på egen hand. Han med att besöka plattan, rosenbad, slussen, gamla stan och lite annat smått och gott. Men jag är inte överdrivet förtjust i Stockholm, mot hur jag är i Götet. Men främsta anledningen till att jag åkte till Stockholm, var för att fota Örebros match mot Djurgården.

Örebro var lite bättre under det första två perioderna, men bara märkbart. Martin Johansson gjorde 1-0 till oss. Men vi backade hem i sista perioden, upplevde jag. men ledningen höll inte i sig. i slutet på den trejde perioden så drar vi på oss två riktigt klantiga utvisningar och Djurgården kan utnyttja detta.

Övertiden var böljande och straffarna dåliga, men Micke Samuelsson avgjorde för Djurgården.
















 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar